Mindtitude™
- Kezdőoldal
- Termékeink
- Mindtitude™

Mindtitude™
A MindTitude™ egy olyan online piackutatási technika, amely valamennyi korábban alkalmazott attitűdmérési módszer előnyeit alkalmazza, míg a hiányosságait kiküszöböli.
Gyors Az adatfelvétel során méltányoljuk, hogy a célcsoport ideje ma már korlátozott, türelmével nem szabad visszaélni. A lekérdezés maximum 2-10 percet vesz igénybe, ezzel kikerülhetők a túl hosszú kérdezősködésből adódó invalid (hamis) válaszok, melyek a tényleges hajtóerők feltárását torzítják.
Online adatfelvétel és elemzés Az adatfelvétel és az elemzés is digitalizálva történik. Ez biztosítja a szokatlan gyorsaság mellett a költséghatékonyságot is.
Valósidejű (real-time) feldolgozás Az online adatfeldolgozás lehetővé teszi, hogy már a részeredmények értékelését is azonnal láthassa a megrendelő. A dinamikusan változó piacon a gyorsaság az egyik legfontosabb erény. Piaci előnybe kerül, aki előbb képes reagálni a változásokra.
Alapos Célunk, hogy feltárjuk az evidenciák mögött meghúzódó implicit hajtóerőket. A fogyasztói / szervezeti magatartást és döntéseket meghatározó nem tudatosodott pszichológiai hatótényezőket hozzuk látótérbe. A kutatás lényege a komparatív- kvantitatív SWOT-analízis.
Prospektív-longitudinális vizsgálat Mivel a kutatási eszközeink állandóak, lehetőség nyílik az eredmények követéses összehasonlítására. Az attitűd dinamikai vizsgálatok megmutatják a vizsgált márka, termék, vagy szervezet (akár a konkurencia) sebezhető pontjait, illetve a hatékony kommunikáció irányát.
Összevetés számos piaci szereplővel A technika folyamatosan bővülő memóriája egy önfejlesztő mesterséges intelligenciarendszert képez, ami további lehetőséget biztosít a vizsgált márka, termék, vagy szervezet összehasonlító vizsgálatára. Így nemcsak önmagában, hanem a társadalmi térben jelenlévő értékekhez képest is meg tudjuk vizsgálni erősségeit, gyengeségeit és piaci lehetőségeit.
Egyszerű vizuális ábrázolás A kutatás eredményeit 7 opció szerint értékeljük. Az eredményeket könnyen áttekinthető és értelmezhető 3 dimenziós (affektív, kognitív és viselkedéses) mátrixon ábrázoljuk. Igény esetén, természetesen szöveges tanulmányt is mellékelünk.